1.0 nihayet piyasaya sürüldü.
Giriş yapın memurlar!
Aşağıdaki değişiklik günlüğünde Ready or Not 1.0'a getirilen önemli özellik değişikliklerinin çoğunu ele alacağız, ancak neredeyse 12 aya yayılan değişiklikler nedeniyle kapsamlı değil.
Hata düzeltmeleri listelenmemiştir; burada sayılamayacak kadar çok olduğundan emin olabilirsiniz.
Önümüzdeki günlerde 1.0 güncellemesini düzeltmeye devam edeceğiz ve Ready or Not için parlak gelecekte çok daha fazla güncellemeyi sabırsızlıkla bekleyeceğiz!
Oynanış
Komutan modu: "Komutan modu", sürükleyici Hazır veya Değil tek oyunculu deneyimimizdir. Mod, oyunun mevcut tasarımının tüm unsurlarını bir araya getirmenin yanı sıra ilerleme ve tekrar oynanabilirlik odaklı yeni özellikler sunuyor. Bu modla ilgili geri bildirimleri yoğun bir şekilde takip edeceğiz.
Ironman Modu: Zorlu oyuncular için kalıcı ölüm tarzı bir seçenek. Öldüğünüzde, kaydınız silinir. Bu modu tamamlamanın kozmetik ödülleri var.
Sızma Mekaniği: Subaylarına çok fazla stres yüklemeden bir görevi erken bırakmak için, oyuncuların ilk önce güvenli bir şekilde geri döndüklerinden emin olarak ortaya çıktıkları noktadan çıkmaları gerekir.
Kaydetme Yuvaları: Oyuncuların farklı koşularla veya tek bir bilgisayarda birden fazla kullanıcı için denemeler yapmasına olanak tanıyan 3 kaydetme yuvası eklendi.
Stres Sistemi: Takımı Güç Kullanımı sürekliliğinin dışında hareket ettiği veya başka bir şekilde hayatları tehlikeye attığı için cezalandıran bir meta-oyun stres sistemi. Yüksek stres altındaki görevlilerin yedek kulübesine alınması ve terapiye alınması gerekecek, aksi takdirde takımdan kalıcı olarak ayrılma riskiyle karşı karşıya kalacaklar.
Subay Özellikleri: Seçtiğiniz oyun tarzına fayda sağlamak için subayınızı veya takım kompozisyonunuzu etkileyen ~12 değiştirici. Onlarla görev oynadıkça her bir subay için özellikler kullanılabilir hale gelir.
Yeni SWAT Yapay Zeka: SWAT danışma ekibimizle yakın işbirliği içinde çalışarak sıfırdan inşa edilen, odaları gerçekten gerçekçi bir şekilde temizleyebilen olağanüstü yeni nesil yapay zeka sistemi.
Yeni Yapay Zeka ve Takım Komutları: Yapay zekayı (ve artık arkadaşlarınızı) sipariş etmek için artık bir dizi yeni komut mevcut.
Memurlar, teslim olmuş ve tutuklanmış hedeflere geri dönmeleri, işaretli bir pozisyona geçmeleri veya memurun bulunduğu yere gitmeleri emrini verebilecekler.
Yapay zekaya en yakın çıkışa koşması ve oradan kaçması söylenebilir. Oraya vardıklarında otomatik olarak tutuklanacaklar.
Komutlar artık işbirlikçi olarak kullanılabiliyor, böylece mikrofonu olmayan oyuncular diğer oyuncu takım arkadaşlarıyla biraz daha kolay iletişim kurabiliyor.
Bu sistemde neyin işaretlendiğini görmeye yardımcı olacak kullanıcı arayüzü öğeleri gibi bazı QOL iyileştirmeleri bekleniyor. Bazı komutlar aynı zamanda varsayılan olarak Hakemin sesini de kullanacaktır.
Polis Römork Birimleri: Tutuklanan kişileri ve ilgili kişileri veya eşyaları toplama görevi sonrasında gelen polis birimleri olan otomatik karavan birimleri de eklendi. Bu, “kaosa düzen getirme” işlemi tamamlandığında gerçekleşecektir.
Yeni Tablet Sistemi: Kullanıcı arayüzünün daha önce diegetik olmayan hedefleri ve diğer öğeleri, varsayılan olarak "SEKME" tuşuna basılarak açılabilen Tablet'e taşındı.
Bir görev seçtikten sonra oyuncular şunları yapabilir: Durum brifingini ve 911 çağrılarını dinleyebilirsiniz
Görevle ilgili hedeflerin bir listesini alın
Tehdit düzeyine ilişkin fikir verebilecek görüntüleri önizleyin
Bilinen şüphelilerin ve sivillerin listesini okuyun
Ekibinizle birlikte çizim yapma ve plan yapma olanağıyla, LSPD'nin konumdaki mevcut haritalarına erişin
Oyuncular ayrıca bu tablette takım kameralarının ve ekipmanlarının önizlemesini görebilir ve yerleşik ekranı kullanarak diğer oyuncularla sohbet edebilir.
Güncellenmiş görsellere ve giriş noktası seçimine sahip yeni seviye seçim ekranı.
Tasarım ve testteki sınırlamalar nedeniyle ve anlatı çatışmalarından kaçınmak için hangi görev türünde bir seviyenin oynanacağını seçme yeteneği kaldırıldı.
Yeni Kanıt Dolabı: Kanıt Dolabı'ndaki koleksiyon öğeleri, farklı görevler tamamlandıkça kullanıma sunulacak. Her görevde üç görev vardır: biri B için, biri A için ve biri de S için. Koleksiyon parçaları genellikle hikayenin öğelerine işaret edecek veya diğer ayrıntılara değinecektir.
15 Steam Başarımı: 15 zorlu başarı, yayınlandıktan sonra tamamlamacı oyunculara sunulacak.
Tekrar Görüntüleyici: Görevler, ana menüden erişilebilen bir görüntüleyici kullanılarak tekrar oynatılabilir. Bu görüntüleyici, oyuncuların kamera diyafram ayarlarını, renk derecelendirme ayarlarını, odak uzaklığını, spline yollarını ve hızını değiştirmesine olanak tanır. Ayrıca ileri geri kaydırılabilen bir zaman çizelgesi de mevcuttur.
Tekrarlar için seçim kullanıcı arayüzü şu anda Devam Eden Çalışma'dır ancak kullanılabilir.
Tekrarlara komutan, işbirlikçi ve alıştırma modundaki oyunlardan erişilebilir. Modlarla da çalışacak.
Görseller
Yeni Karakter Özelleştirme: Oyuncuların botları, gömlekleri, pantolonları, zırhları, eldivenleri, bilek kıyafetlerini, kafaları, dövmeleri, sesleri, yüz kıyafetlerini, NVG'leri, gaz maskelerini ve kaskları (oyuncular için mod desteğiyle birlikte) değiştirmesine olanak tanır.
Yeni Karakterler Eklendi: Şüpheliler, siviller ve diğer NPC'ler için oyuna 175'in üzerinde yeni karakter eklendi.
Yenilenmiş Görsel Efektler: Tüm görsel efektler tamamen yeniden yapıldı. Buna 3 boyutlu namlu ağzı parlamaları, darbe efektleri, dağılma,