SQUAD 7.0 YAYINDA ve SÜRÜM NOTLARI
Bu güncelleme Türk Kara Kuvvetleri grubunu, yeni bir dizi ifadeyi ve yeni bir silah görünümü sistemini tanıtıyor:
Türk Kara Kuvvetleri (TLF)
Türk Kara Kuvvetleri, güçlü piyadelere ve iyi araçlara sahip, yetenekli, Bağımsız bir grup olarak Squad'a katılıyor. Yurt içinde üretilen Sovyet ve Batı teçhizatının bir karışımıyla övünüyorlar ve araçlarının bazıları daha eski olmasına rağmen, bunu oldukça yetenekli piyadelerle telafi ediyorlar. Piyadeler, MGL ile donatılmış bir rol, güçlü bir yarı otomatik el bombası fırlatıcı, modern bir hafif makineli tüfek ile donatılmış bir akıncı rolü de dahil olmak üzere ekstra bir el bombası rolüne erişime sahiptir ve diğer gruplara göre daha hafif tanksavar silahlarını sahaya taşıyabilir, ancak ağır tanksavar rolüne adanmış.
Silahlar
SOR 109T Hafif Makineli Tüfek
• MPT-76 Tüfek
• KNT-76 Nişancı Tüfeği
• AK40-GL Asılı El Bombası Atar
• PMT-76 Orta Makinalı Tüfek
• MG3 - Demir Görüş Varyantı
• MKE MGL Bombaatar
• HAR-66 Hafif Tanksavar Silahı
• SOR-9 Tabanca
• Optik
o A940 1-4x Optico KESKİN Nişancı Optico HNA Red Dot Optic
[
br />
Araçlar
• BMC 185-09B Kamyon
• Kobra II MRAP
• ZMA-15 Paletli APC/IFV
• PARS III Tekerlek APC/IFV
• M60T MBT
• UH1H Helikopteri
[
br />
Kit Rolleri
• Manga Lideri (3 çeşit)
• Doktor (2 çeşit)
• Tüfekçi (3 çeşit)
• Hafif Tanksavar (3 çeşit)
• Otomatik Tüfekçi
• Jandarma
• Nişancı
• Makineli Tüfekçi
• Mürettebat (+ Manga Lideri Mürettebat)
• Pilot (+ Manga Lideri Pilotu)
• Mühendis
TLF Oynanış Katmanları
Al Basrah• Invasion v9 - TLF vs INS
Anvil• RAAS v5 - TLF vs RGF
Black Coast
• Invasion v6 - TLF vs RGF
• RAAS v6 - TLF vs PLA• Seed v2 - TLF vs VDV
Chora• AAS v7 - TLF vs MEA
Felluce• Invasion v7 - TLF vs INS• RAAS v8 - TLF vs INS• Seed v2 - TLF vs MEA
Gorodok• Invasion v4 - TLF vs IMF• RAAS v13 - TLF vs VDV
Kohat• Invasion v5 - TLF vs INS• RAAS v5 - TLF vs IMF • RAAS v11 - TLF vs RGF
Lashkar• Invasion v5 TLF vs PLA
Logar• AAS v4 - TLF vs IMF
Mutaha• Invasion v5 - TLF vs MEA• RAAS v8 - TLF vs USA
Sumari• RAAS v3 - TLF vs INS• Seed v4 - TLF vs USA
Tallil Outskirts• Invasion v6 - TLF vs MEA• RAAS v9 - TLF vs PLA
Yehorivka• Invasion v5 - TLF vs RGF• RAAS v15 TLF vs VDV
Silah Görünümleri
Silah görünümleri, oynanışı etkilemeyen, gerçekliğe dayalı kozmetik öğelerdir. Görünümler yalnızca belirli gruplar tarafından donatılabilir ve oynanışı özgün kılmak için biyomla sınırlandırılmıştır.
Bu öğeler, Ana Menüden erişilebilen Özelleştirme ekranında donatılabilir.
Woodland Harp Paketi (4,99 ABD Doları)
Woodland haritalarında kullanılmak üzere üç kozmetik öğe içerir
• Yağmur Ormanı - QBZ95-1 Saldırı Tüfeği ve QBZ95B-1 Karabina (PLA ve PLANMC) için fabrika kamuflajı
• Gölge - M4A1 ve M4 Karabina (ABD ve USMC) için sprey boya
• Tree Line - AK74M Saldırı Tüfeği (RGF) için güvenilir kamuflaj boyası
[
br />
Çöl Harp Paketi (4,99 USD)
Çöl haritalarında kullanılabilecek üç kozmetik öğe içerir
• Gobi - QBZ95-1 Saldırı Tüfeği ve QBZ95B-1 Karabina (PLA ve PLANMC) için özel kamuflaj siparişi
• Siyah ve Tan - M4A1 ve M4 Karabina (ABD ve USMC) için klasik renk şeması
• Toz - AK-74M Saldırı Tüfeği (RGF) için hafif aşınmış kamuflaj boyası
[
br />
Eski Silah Görünümleri
Mevcut kurucu ve ödül silah görünümleri yeni görünüm sistemini kullanacak şekilde güncellendi:
• Eski görünümler Ayarlar'daki Steam Envanteri bölümünden Özelleştirme ekranındaki yeni Silah Görünümleri sekmesine taşındı
• Eski kostümlerde daha önce olduğu gibi biyom kısıtlamaları yok
• Mevcut görünümlerden bazıları tematik olarak uygun olan yeni gruplara eklendi
e
o RPG7 Veteran artık VDV grubu tarafından kullanılabilir RPG7v2 Veteran artık VDV, MEA ve yeni TLF grubu tarafından kullanılabilir
İfadeler
Yeni bir ifade paketi eklendi:
Stand Off Paketi (3,99 ABD Doları)
[a
r />
• Boğazını Kes (Jest)
• Yumruk Pompası (Jest)
• Parmak Silahları (İfade)
• Beni Görmüyor (Jest)
• Durdur (Jest)
Sistem ve Oynanış Güncellemeleri
• Entegre Epic Çevrimiçi Hizmetler
Tüm Steam arka uç çağrılarını Epic Çevrimiçi Hizmetleri arka uç çağrılarıyla değiştirdik. Bu, daha önce yapıldığı gibi arka uçta kimlik doğrulaması yapmak için hâlâ Steam hesabınızı kullanacak.[liste]
• Nvidia DLSS eklentisini ayarlar menüsünde yükseltme seçeneği olarak entegre etti
• Bağlı bir ses cihazı olmadan VOIP tuşuna basan oyuncular artık "giriş cihazı yok" bildirimi görecek
• Tüm LAT minimum devreye alma mesafesi 15 metreye ayarlandı
• Tüm HAT minimum devreye alma mesafesi 20 metreye ayarlandı
• Helikopter pilotları artık bastırmadan etkilenmeyecek
• Değişken büyütme optiklerinde büyütmeyi değiştirirken bir silah vuruşu animasyonu eklendi. Bu, büyütmeyi ayarlarken anlık olarak manzarayı bozacaktır
• PLANMC ZBD05 şasi araçlarının arazi hızı artırıldı
[*] Hız dönüşlerinde daha iyi hissetmek ve en yüksek hızlarda burun eğimlerini azaltmak için BMD tekerlekleri ve BTR-D şasisi güncellendi.
Genel Hata Düzeltmeleri
• Hasar almayla ilgili nadir bir istemci çökmesi düzeltildi
• Modifiye edilmiş istemcilerdeki dayanıklılık zayıflatmalarıyla ilgili nadir bir istemci çökmesi düzeltildi
• Sunucu güvenliğiyle ilgili bir istismar düzeltildi
• Yönetici olmayanların duyuru özelliklerini kullanmasına izin verebilecek bir sorun düzeltildi
• Modlanmış bir sunucudaki bir maça katıldıktan sonra oyuncuların sonsuz bir yükleme ekranında (“koşan adam”) takılıp kalmasına neden olabilecek bir hata düzeltildi
• Oyuncuların bir sunucuya katıldıktan ve bir takım seçtikten sonra sonsuz bir yükleme ekranında (“koşan adam”) takılıp kalmasına neden olabilecek bir hata düzeltildi
• VRAM kullanımını azaltmak için dokularımızda bir optimizasyon geçişi yaptık. Bu, özellikle daha az VRAM'e sahip GPU'larda performansı artırmalı ve görsel sorunları azaltmalıdır.
• Ses giriş cihazlarını değiştirdikten veya önceden kullanılmış bir ses giriş cihazını yeniden bağladıktan sonra oyuncuların mikrofonlarını kullanmalarını engelleyen bir hata düzeltildi
• Resim içinde resim kapsamındaki görünümün çok düşük pikselli çözünürlükte oluşturulmasına neden olabilecek bir hata düzeltildi
• QBZ95-1 dürbünlü el bombası varyantındaki sıfırlama düzeltildi
• DZJ08'deki sıfırlama düzeltildi
• F89 Minimi + Spectre'deki sıfırlama düzeltildi
• BAF Elcan LDS dürbününün bir kısmının, aşağıya nişan alırken ayrılmış gibi görünmesine neden olabilecek bir hata düzeltildi
• Oyuncuların menülerle etkileşime girdikten sonra çömelmelerini engelleyebilecek birkaç küçük sorun düzeltildi
• Freelook kullanılırken kuşanılan silahın sallanmasına neden olan bir hata düzeltildi
• Asker duyarlılığı kaydırıcısı artık hem silah hem de ekran hareketini doğru şekilde etkiliyor
• Bastırma artık araçlardaki ve mevzilerdeki oyuncular için amaçlandığı gibi çalışıyor
• Üzerinde piyade silahı bulunan araçların namlu ağzı efekti iyileştirildi
• Tanksavar tüfeklerinin nişangahlara tam olarak nişan alınmadan ateşlenmesine izin veren bir hata düzeltildi
• Oyuncular FOV ayarını 120 olarak değiştirdikten sonra Z noktası nişangahı artık kırılmayacak
• AS-VAL'in tek atış modunda, otomatik ateşleme moduna göre daha yüksek ses çıkarmasına neden olan bir hata düzeltildi
• Oyuncu iki nesne arasında sıkışıp kaldığında "düşen" silah animasyonu artık oynatılmıyor
• Bir oyuncu yere indikten sonra "düşme" animasyonunun oynamaya devam etmesine neden olabilecek bir hata düzeltildi
• Yüksek duvarlara tırmanırken askerin anlık olarak "kaybolmuş" gibi görünmesine neden olabilecek bir hata düzeltildi
• Belirli FOV ayarlarında askerin elinin FN FAL Tüfeğine (el bombası çeşidi) tutturulmuş gibi görünmesine neden olabilecek bir hata düzeltildi
• M3 MAAWS'ın göz kabının aşağıya doğru nişan alırken kameraya takılmasına neden olan bir hata düzeltildi
• ABD Ordusu sağlık çantasının, askerin üniformasının geri kalanından daha parlak görünmesine neden olan bir hata düzeltildi
• Yönetici Kamerasından çıkarken kameranın asker karakter modelinin içinde sıkışıp kalmasına neden olan bir hata düzeltildi
• Araçlardan inerken oluşabilecek animasyon sorunu düzeltildi
• Kameranın, bir oyuncunun ADS girişine spam gönderip göndermediğini oyuncuların görebilmesi gerekenden daha uzağa uzaklaştırmasına neden olabilecek bir hata düzeltildi
• Komutan Barajı Yeteneklerinden çıkan duman artık titreşmiyor
• Haritaların değiştirilmesiyle ilgili olarak bellek kullanımında iyileştirmeler yapıldı
• Pilot koltuğundayken bazen helikopter gösterge panellerinin boş olmasına neden olabilecek bir hata düzeltildi
• Oyuncuların, yalın girdileri spam yoluyla uzaklaştırmalarına ve silahlarının yönünü önemli ölçüde ayarlamalarına olanak tanıyan bir hata düzeltildi
• Maçta daha önce boğulmuş ve yeniden dirilmiş olan oyuncuların boğulmasını engelleyebilecek bir hata düzeltildi
• Oyuncular artık ZTZ99A MBT'nin komutan koltuğundan çıktıktan sonra sıkışıp kalmayacaklar
• Oyuncular artık bir araçta "koltuk değiştirme" anahtarını spamladıktan sonra takılıp kalmayacaklar
• Mühimmat rafı pişerken oyuncuların Sprut, BMD1, BMD4 ve ZTD05'in ana taretini yeniden yüklemesine ve vurmasına olanak tanıyan bir hata düzeltildi.
• BTR-D PKM APC'nin SFX ve hasar değerlerinin, BTR-D KORD APC'nin benzersiz değerleri yerine aynı olmasına neden olan bir hata düzeltildi
• IMF HAT rolünü kullanırken kıdemli silah görünümünün yanlış görünmesine neden olan bir hata düzeltildi
• Namlu altı el bombası fırlatıcılarının artık haznede görünür bir mermisi yok
• ZiS-3 Sahra Topu Yerleşiminin görünümü iyileştirildi
• Filtreler artık Sık Kullanılanlar veya Son Kullanılanlar sunucusu tarayıcı sayfalarına uygulanmıyor
• BRDM-2 Zırhlı Araçta dördüncü ve beşinci koltukta oturan oyuncular artık engebeli arazide sürüş yaparken görüş alanının dışını göremeyecek.
• RGF Kornet ATGM mevzisi artık yok edilemez değil
• Bir sunucuya bağlı değilken Özelleştir menüsünden kaçış tuşuyla çıkmak artık "oyundan çık" istemini açmıyor
• IED'ler tarafından yok edilen araçların haritadan kaldırılmasını ve yeniden doğmasını engelleyen bir hata düzeltildi
• Helikopter yolcularının hasar gördükten sonra havada uçuyormuş gibi görünmesine neden olabilecek bir hata düzeltildi
Harita Güncellemeleri ve Hata Düzeltmeleri
Al Basrah• Invasion v8 - Tüm RHIB teknelerine artık iskeleden ulaşılabilir
Belaya• IMF'ye özgü tahkimatların Belaya harita katmanlarına yerleştirilmesini engelleyen bir hata düzeltildi Black Coast• Invasion v4 - Tüm RHIB teknelerine artık
Jensen's Range iskelesinden ulaşılabilir
• BAF-IMF - Önceden yerleştirilmiş M2HB yerleşiminin, üzerinde aynı M2HB yığılmış halde görünmesine neden olan bir hata düzeltildi. CAF-INS - LUV-A1 araçlarının
Tallil Dış Eteklerinde baş aşağı ortaya çıkmasına neden olan bir hata düzeltildi. RAAS_v3 - ABD'nin M1A2 tankı artık ortaya çıkma zamanlayıcısı
Pacific Proving Grounds'u tamamladıktan sonra doğru bir şekilde ortaya çıkacak. USMC-PLA - F7-3-9'daki cephane sandığının kullanılamaz olmasına neden olan bir hata düzeltildi. F7-3-2'deki cephane sandığı kullanılamaz hale gelecek
Mod SDK Güncellemesi
• Mod SDK'sı v7.0'a güncellendi
• Mod sürümü v7.0'a güncellendi. Bu, oyunun güncellenmiş sürümüyle uyumlu olması için tüm modların v7.0 SDK ile yeniden hazırlanması gerektiği anlamına gelir.
Bilinen Sorunlar
• Oyuncuların yakın dövüş silahıyla donatılmışken "aşağıya nişan almasına" olanak tanıyan bir sorunun farkındayız. Biz bu sorunu çözmeye çalışırken lütfen bunun farkında olun ve yakın dövüş silahı tutarken herhangi bir sorunla karşılaşırsanız bunu göz önünde bulundurun. İfade ve etkileşim tekerlekleri gibi bazı özelliklere, aşağıya doğru nişan alındığında erişilemez, bu nedenle bunu aklınızda bulundurun.
• “Eşleşme Bul” özelliği şu anda çalışmıyor. Bunun için v7.0'ın yayınlanmasından hemen sonra bir güncellemeyle sunacağımız bir düzeltme üzerinde çalışıyoruz.
• Bazen sunucu tarayıcısında canlı olmayan bir sunucu görünebilir. Bu, Windows ortamında çalışan ve yakın zamanda yeniden başlatılan sunuculara özeldir. Birkaç dakika içinde kendi kendine düzelir. Bir sunucu Linux ortamında çalıştırıldığında sorun mevcut değildir.
• DLSS'yi Çerçeve Oluşturma Etkinleştirilmiş olarak kullanırken, stat fps komutu doğru FPS'yi göstermez. Bunun nedeni, stat fps'nin CPU tarafından talep edilen kare miktarına bağlı olarak nasıl çalıştığıdır. Nvidia Overlay gerçek FPS'yi gösterecektir. Gelecekteki bir sürüm için planladığımız bu soruna yönelik bir düzeltmemiz var.